AW: Nacanie slnecnych kolektorov

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:29:59 CET 2004

Ahoj!

Len nezabudni na LETNY/ZIMNY cas, inac to bude natocene o 15? (360/24)
dopredu pred slnkom.

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Gesendet am: Montag, 11. M?rz 2002 12:54
An: 'hw-news@list.gin.cz'
Betreff: RE: Nacanie slnecnych kolektorov

A je to vubec nejlepsi napad, protoze kdyz se spocita
kde to slunce je spravne, tak tam taky bude :).
(Myslim to nastaveni vypoctem.)

Navic odpadnou jakekoli snimace, proste staci slusna
casomira a kus jednochipu.

Fakt tento napad obdivuji, jiny bych uz byt Vami nehledal.

Jediny problem je nastaveni uzivatelem na zacatku pouzivani,
ale pro jeden kus treba pro sebe bych nevahal - zadne
problemy se zakrytim slunce, nic, proste jen bezva funkcnost.

Klobouk dolu.

--
Jiri Bezstarosti