Zdroje v PC.

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:52 CET 2004

On Wed, Mar 20, 2002 at 01:06:46PM +0100, Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:
> Jo jo, p?esne tak, ten muj byl taky ATX. Toto je posledni dobou cim dal
> castejsi zavada. Maloktery zdroj dnes uz prezije zkrat, a odchod do vecnych

Ja jsem zapojil u AT skrine AUI od Ronja 10M Metropolis omylem do Game portu.
Protoze tam na tom miste kde je 5V a GND zrovna je medena propojka, doslo ke
zkratu.  Konektor jsem zasunul jako by se nechumelilo a v tom okamziku se cely
pocitac vypnul bez jakychkoliv efektu. Pocitac po odstraneni zavady a vypnuti
a zapnuti normalne nabehl.

Pak jsme tu meli poruchu v napajeni. Ten samy pocitac se "zasekl" - vypnul se a
nechtel nabehnout. Nechali jsme ho asi 1/4 minuty odlezet a nabehl. Druhy
pocitac (mnohem mene vykonny s mene zastrkanymi deskami, ATX zdroj, velmi
masivni skrin), bezel dal bez povsimnuti. Pocitac kamarada, ktery je ode me 260
metru vzdalen se vypnul a take nechtel nabehnout, ale po delsi dobe a
nekolikanasobnem restartu se podarilo zdroj nahodit. Vypadek byl zrejme i v
okolnich ulicich.

--
Karel 'Clock' Kulhavy