Ronja

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:51 CET 2004

On Tue, Mar 26, 2002 at 09:05:04AM +0100, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:
> Take bych se rad zeptal. Prohlizel jsem si celou konstrukci a zda se mi, ze
> nejvice prostoru je venovano mechanice. Nepochopil jsem z toho, jak je
> interface pripojen na pocitac. Je tam nejaky 15 pinovy konektor. To neni

Citat z webove stranky Ronja 10M Metropolis Guide:

"     * Data interface: IEEE 802.3 Attachment Unit Interface (AUI) except mechanical
       latch requirement
"

15-pinovy konektor je AUI konektor, ktery maji combo 10Mbps sitovky, napriklad
3COM 3c900 combo.

> pripojene pres sitovku? Tim padem to ma i svuj soft a nejde pouzit bezny

Je to pripojene pres sitovku.

> ovladac k sitovce? Jinak se mi to reseni libi, ale tady by si dva notoricky

Zadny svuj soft to nema. Pouziva to ovladac k sitovce.

--
Karel 'Clock' Kulhavy