ATMEL pro deti

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:50 CET 2004

On Tue, Mar 26, 2002 at 08:03:01PM +0100, Ondrej Puzman wrote:
>   Tez zdravim,
> tedy ja nevim, nechtel bych vaseho syna podcenovat, ale v 7-mi
> letech je prodle me na uceni se programovat jednocipy dost brzo.

Blbost. Dejte mu to a jestli ho to bude bavit at si s tim hraje. Detska
inteligence je bezbreha a deti jsou casto bystrejsi nez jejich rodice.  Lepsi
at si s tim hraje nez aby se dal na drogy a chlast nebo neco jeste horsiho,
nedejboze na koukani na Pokemon v televizi. (Kolik je ted aktualni vekova
hranice kdy decka zacinaj na drogy najizdet? 14? 10? 7? 3? 1? Ja nemam vubec
prehled.)

--
Karel 'Clock' Kulhavy