ronja - tistaky

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:50 CET 2004

On Fri, Mar 29, 2002 at 06:49:26PM +0100, Zdenek Aster wrote:

> Ja jsem taktez pro minimalne 2 sady. Nicmene na tom webu bylo, ze
> pokud nekdo chce data pro Gerber a vrtacku, tak staci poslat mail
> autorovi, tech tistaku. Ale tezko rict jak to s nim je, ale to by mozna
> mohl vedet Karel 'Clock' Kulhavy pokud by mu nevadilo, ze ho budeme
> zase otravovat ;-)) Nic mene diki Ronje je v konferenci poslednich
> ctrnact dni docela popularni ;-))).

Ja ty gerbery nemam - ja jsem takovy BFU ze ani nevim, co to je (krom toho ze
neco souvisejiciho s vrtanim). S Orcadem jsem delal naposled asi pred 5 lety (
:-) ) - s DOSovym, a kdyz jsem to poprvy stavel, tak jsem to nedelal ani na
"breadboard" (univerzal) - proste jsem rovnou varil do pixlicek.

--
Karel 'Clock' Kulhavy