C kompilator pro '51

Locker Martin locker
Středa Březen 17 14:29:26 CET 2004

Dobry den,

> Je velmi pohodlene mixovat Asm a C, jak v jednom zdrojovem soubori,
> tak i v ramci projektu v ruznych souborech. Je treba se naucit zdileni
> deklaraci mezi Asm a C, ale to zvladnete jednou a pak je to rutina.
> Teprve praxi zjistite ruzna omezeni, kdy je lepsi pouzit funkci napsanou v
> Asm, nez pohodlnejsi konstrukci v C.

k tomu to bych mel dotaz. Bezne pouzivam asm a C, ale v ruznych
souborech. Pridani asm jako inline se mi zatim nepodarilo, resp.
vygenerovany vysledny ASM nesel zkompilovat. Mohl byste me trochu
postouchnout. Casto by se mi hodilo nahradit jeden prikaz C
1-3 instrukcemi, ktere to provedou lepe.
				Dekuji

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz