AT Tiny Fuses and Low Voltage Programming

Locker Martin locker
Středa Březen 17 14:29:25 CET 2004

>  No, prave jsem tu presnost mel namysli taky ve vztahu k soft UARTu.
> Podle datasheetu by teplotni variace nemely vadit,  zmena o 1% behem jednoho
> bytu vadit nebude. Jakou rychlost uartu na tom provozujete? Zkousel jste
> pomoci calibration bytu zvednout frekveni? Jak je to spolehlive?

Ano, frekvenci jsem nastavoval pomoci kalibracniho bytu. S puvodnim
nastavenim byla frekvence oscilatoru cca 0,86 MHz. Jak jsem jiz psal
po nastaveni kalibracniho bytu tam mam 1,0001 MHz.
UART mam zatim nastaven na 9600 bd a funguje zatim bez problemu.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz