Zdroje v PC.

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:11 CET 2004

A co rikate tehle teorii:

Mam mobil(Paegas), ale dlouho jsem mel problemy se signalem v miste
bydliste.
Je tomu vsak asi pul roku, co jsem zjistil, ze tyto problemy uz neexistuji.
Pak jsem si vsiml, ze na blizke vezi na seno je instalovana sada tri
vysilacu
pro GSM. A tak si rikam, zda problemy s monitorem nezacali v dobe, kdy
prestaly problemy s mobilem. No a myslim, ze to pasuje.

Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Karel Kulhavy
Sent: Thursday, March 21, 2002 8:18 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Zdroje v PC.

On Thu, Mar 21, 2002 at 01:29:06AM +0100, Marek Pavlu wrote:
> Zajimavy je, ze to dela jen nekdy. Jsou dny, kdy nic a pak treba kazdou
> hodinu aspon jednou.
> Ze by se jednalo o zdroj?
> Uz jsem premyslel o koncovych zesiloacich obrazu, ale nechce se mi hrabat
> jedinnym monitoru, ktery mam
> a navic bez schematu.

Kamarad ma Adi Microscan, uplne novy, asi 21 nebo 18 palcu, a obcas se mu
mikroskopicky trese myslim cely obraz. Ted si nepamatuju jestli skace
horizontalne, vertikalne, nebo jestli si monitor "hraje na prokladani".
Videl
jsem to. Obraz se pri tom rozmaze a je to velmi neprijemne - zhorsi se
podstatne citelnost pisma a ostrost grafiky. Zda se, ze s problemy s
monitorem
nejste sam.

--
Karel 'Clock' Kulhavy