Budoucnost a Off Topic

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:54 CET 2004

No ja jsem vystudoval SS s maturitou (ze vsech odbornych predmetu za 1)a na
vysokou jsem take nesel. Pri hledani prace jsem se setkal hlavne s
problemem, ze vsichni si mysli, ze student vystuduje rovnou s minimalne 5-ti
letou praxi v oboru a s vyhlaskou 50. Elektronika me moc bavila (a jeste
bavi), ale bohuzel jsem nenasel uplatneni v oboru. Jsou to vice jak 3 roky
co jsem se nachomytl k programovani a nyni je ze me programator. Neni to
vubec spatna profese. Nabidek prace je prehrsel a nejen u nas. Kazdopadne
muzes-li (budou-li te tvi rodice schopni financovat, mas na to znalostmi)
jit na VS tak bez. Ma to jen jednu nevyhodu, a to, ze na vojne te budou
buzerovat parchanti o 5 let mladsi nez jsi ty (ale to se da v dnesni dobe
ukecat na modrou, nebo na civilku).

ML