AW: Regulovatelny zdroj - uprava na vetsi I (zdroj GES)

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:52 CET 2004

Nastesti (nebo na nestesti) ten toroid nema tu odbocku a ma zality stred.
Rozhodl jsem se, ze pouziji 2x KD503, takze zkusim nekde vypatrat jaky proud
potece do baze a podle toho koupim ten budici tranzistor. Jako merici odpor
pouzivam 0.1 Ohm / 5W, ale nezda se mi prumer tech vyvodu v porovnani s
prumerem dratu kterym je navinut ten toroid. Jeste jedna vec, co ten obvod s
proudovym omezenim?

ML