RE: Proporcionální a neproporcionální RC souprava

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:52 CET 2004

Pokud Vam staci 7-kanalovy koder, doporucuji IO NE5044 (je treba v Hitec
Focus 4). Vse mate v jednom pouzdre s minimalnim mnozstvim vnejsich
soucastek. Zakladni zapojeni je primo v datasheetu. Jen nevim kde se da
koupit.