C kompilator pro '51

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:34 CET 2004

>Dekuji, je to dobra cesta,
>
>compilace jiz probehne v poradku, ale pri linkovani jsou problemy,
>
>1. StartUp
>2. odkazy na funkce ze standardni knihovny
>
>Nevim jak tonastavit, aby to slinkoval. Pokud nezapnu kompilaci pres
>ASM, tak tyto problemy nejsou? Kde delam chybu,

Opravdu moc informaci k detekci chyby jste mi nedal.
Jen tak od oka - StartUp nenajde pokud jste ho presunul na jine misto, pripadne pokud ho nezadate do projektu
To same s knihovnami
Podivejte se na nastaveni cest, typoval bych ze chyba je zde.

MK

PS: Priste je lepsi poslat text (cislo) chyby, pripadne cast zdrojaku, kde ta chyba vznika.

---