ERP, EIRP - co to presne je?

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:28:15 CET 2004

Stejne to nedodrzuji.
Navic jsou tyto firmy drze a zcela verejne tvrdi "Znate nekoho kdo to
dodrzuje ??!".
CTU to pry obcas namatkove kontroluje a pokuty pry jdou do statisicu korun.

Karel OK2ZI

"Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>@list.gin.cz on 11.03.2002 12:51:48

Odpov?zte pros?m  -  hw-news@list.gin.cz

Odesl?no k?m:  owner-hw-news@list.gin.cz

Komu:     <hw-news@list.gin.cz>
Kopie:
P?edm?t:      Re: ERP, EIRP - co to presne je?

| Odes?latel: Karel Kulhavy <clock@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
| On Mon, Mar 11, 2002 at 09:22:01AM +0100, Josef Kokes wrote:
| Ja jsem to cetl a dostal jsem z toho podezreni, jesli mikrovlnne pripoje
| na ISM s dratennou parabolou nejsou ilegalni. Nebo ty vysilace maji mensi
| vykon nez 100mW?
| Karel 'Clock' Kulhavy

Jde to (vetsinou) nastavit i pod 1mw, takze E(I)RP zustane zachovano, ale
prijimaci citlivost se zlepsi diky zisku anteny. Ale daleko s tim taky
nedostrelite, pokud to chcete treba na 40km (ano, ctete spravne, byt
spojeni uz neni tak rychle jako kdyz je to za rohem), holt bez toho aniz
byste do toho dal tech 100mw to nepujde ;-) coz JE ilegalni. Bohuzel diky
cenove politice posskytovatelu pevnych linek se prave toto ilegalni reseni
pouziva pro komunikaci s pobockami firem.

Dokonce existuji zesilovace vykonu, ktere se u i nas daji sehnat.

Na slovensku jsou ziskove anteny (mimo "motylka") pro toto pasmo zakazany.
Asi vedi, ze lidi do toho stejne perou co to da.

Zdravi JL.