dekodovani mod. Manchester

Netopil Jiří Jiri.Netopil
Středa Březen 17 14:28:13 CET 2004

Priklad kodovani manchester pro jednocipaky rady 51 je tady:
http://mujweb.cz/www/jnetopil/Manchester1/Manchester1.asm
Jirka

-----Original Message-----
From: Lukas Grepl [mailto:L.Grepl@sh.cvut.cz]
Sent: Thursday, March 28, 2002 5:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: dekodovani mod. Manchester

Zdravim,

experimentuju prave s prenosem dat pres datove moduly na 433MHz a doted jsem
zkousel PWM modulaci, ale zda se mi, ze neni prilis spolehliva. Rad bych
tedy pouzil Manchester, ktery se mi zda pro tuto aplikaci vhodnejsi (mj.
nulova resp. konstantni ss slozka a dalsi vyhody). Hledal jsem na internetu,
ale nenasel zadny poradny sofistikovany popis dekoderu. Nejake varianty me i
napadly, ale rikam si ze je asi zbytecne vymyslet jiz vymyslene ... takze
nemate prosim nekdo linky na stranky s timto tematem, popr. jiz napsany
dekoder (nejlepe v C)?

Diky za pripadne reakce

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT