Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:05 CET 2004

Myslim, ze na tom FELu toho udelali vice, nez 4 vruty. Uz nej to
natahani cele te kabelaze jsem jim nezavidel...
Me osobne to docela bavi to sledovat, kolik to tak dodava. Takze
vvzdy, kdyz cekam pred vytahem, tak se na to podivam. Akorat by si
mohli seridit teplomer (ukazuje nesmysly ) a hodiny.

Ondrej Tesar

J?> Taky jsme v tom namoceni, ale dela to kolega, takze nevim uplne detaily.
J?> Jde o to, ze nekdo zafinancuje pro vybrane skoly slunecni clanky a k
J?> tomu snad nejaky akumulator a menic na 220V. Tim se bude napajet
J?> zarovka, ktera ma svitit na nejakem viditelnem miste. Zaroven je k tomu
J?> tabule, na ktere na displeji bude videt nejake udaje o tom, kolik
J?> energie se takhle vyrobilo (a hned zase zcela nesmyslne spalilo).
J?> Doufam, ze jsem to prilis nezkreslil.z
J?> Me osobne na tom projektu hodne vadi ten konzumni pristup. V praxi to
J?> vypada tak, ze skola zakresli misto, kde to umisti, nekam to posle, oni
J?> (nevim presne kdo) vse dodaji, takze skola prisroubuje cca ctyri vruty,
J?> a nekde na chodbe se objevi jakasi tabule s udajem, kolem ktere budou
J?> zaci se svacinami v ruce chodit uplne stejne nevsimave, jako by tam
J?> nebyla. Ja bych si predstavoval minimalne sber a vystavovani dat nekde
J?> na webu, nejake merici aktivity pro zaky, nejake uzitecnejsi vyuziti te
J?> energie atd. atd.

J?>                                 Jakub Serych