Prodluzeni RS 232

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:05 CET 2004

a nejni nekde na vebu jak se to da galvanicky oddelit?ja to tam potrebuju
zatim vyzkouset a nechce se mi do toho investovat pro zacatek moc penez.A to
si jeste vymejslej ze chcou tech 12 masin pripojit po ruznu na
prepinace:-)))To zas bude pekna pakarna.A mam takovuy dojem ze jim tam v
podlaze dou nejaky silovy kabely:-))

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Ing. Pavel Poucha
Sent: Thursday, March 14, 2002 11:22 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Prodluzeni RS 232

RS232 snese hodne :-)... A kdyz se to vyzkousi, pripadne prohledne
osciloskopem, co se tam deje, a galvanicky oddeli... prave telefonni
ustredny v hotelech, to je vec. Ustredna je ve sklepe, pak se vede RS232
dvoulinkou, pak se vyuzije stary televizni kabel, protoze uz tam je a muselo
by se to sekat, pak jeste nejake volne telefonni draty a chodi to :-)))

Ale pokud za neco ma firma nest odpovednost a zaruku, tak je nutne vse delat
podle normy, i kdyby to byla RS232 na 16m. Protoze standardni pripad je, ze
chyba je nekde v software, ale vy jste k zarizeni privolan, protoze to
urcite nechodi kvuli tomu o metr delsimu kabelu :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com