ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

jo tak s tim souhlasim.A proc vubec neco takoveho opravovat.Driv je to asi
tak rok zpatky sme to jeste obcas zkusily zakaznikum opravovat.Ale vzhledem
k dnesni cene ATX 250W zdroje ktera je neco kolem 500kc podle me nema cenu
neco opravovat.Kdyz vemu v potaz ze hodka my prace stoji asi 500 kacek tak
za tu cenu to urcite nestihnu opravit:-)))

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
Sent: Wednesday, March 20, 2002 9:26 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

Zrovna se zdrojem bych si prilis nezahraval, pokud nevim co delam. Nejde o
to nesahnout si nekam kde to kope, ale kamaradovi meho syna odesel zdroj
tak, ze mu vylitlo napeti a odeslo vsechno co mohlo. Vcetne disku, ktery se
uz potom ani neroztocil.
Andel

Asi me vsichni odsoudite, ale musim se zasmat:  hahahahahahahahahahaha,
jednou mi taky volal nekdo, ze prej mu vyhorela televize a jestli prej nevim
jakou hodnotu ma C123, ze prej si to zpravi sam.
 Opravdu i kdyz ocenuju nadseni k elektronice nechte prosim trochu si
vydelat odborniky,
nehlede na to ze pri praci se spinannym zdrojem muze spickove napeti
dosahovat daleko vetsich hodnot nez je v zasuvce 230V.
Pokud si opravdu myslite ze to je jenom tim kondenzatorem tak se tak z 90%
pletete.
Casem jestli u elektroniky vydrzite pochopite moje slova a uz se nebudete
protrebovat ptat na hodnotu kondenzatoru ani na schema zdroje protoze si
poradite i bez takovejch banalit.

Preju hodne zdaru Berta

P.S.: Nerikam ze schema je zrovna k nicemu ale, doba kdy ke kazdymu
koupenymu zarizeni muslelo byt prilozeny schema je uz
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavno pryc.