ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

Pane Kulhavy nechci Vas urazit ,ale jste asi zrovna ten typ zakaznika z
kterym jsou vzdy problemy a ktery neni schopen pochopit ani zakladni
principy obchodovani.Nezlobte se na me , ale pokud ja si pujdu koupit treba
video a to mi v zarucni dobe odejde tak mi je jasny ze mi jej prislusny
obchodnik bud odesle svemu dodavateli a nebo jej opravi pokud ma
autorizovany servis.Vam ja bych osobne neprodal ani sroubek a to uz jen z
toho duvodu ze by jste mi byl schopen tvrdit ze nalepka kterou davame dozadu
na Case se odloupla sama a vy s tim nemate nic spolecneho a ze Vam musim
uznat kazdou reklamaci byt to neni treba vada materialu.Prectete si prosim
aspon obchodni zakonik , kde se popisuje na co a v jakem rozsahu jsou
zarucni lhuty a na jake vady se toto vztahuje.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Karel Kulhavy
Sent: Thursday, March 21, 2002 10:05 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

On Thu, Mar 21, 2002 at 09:05:57AM +0100, Patrik AUGUSTIN wrote:
> Tak za prve ja ty zdroje nevyrabim.A za druhe pokud je nekdo natolik laxni
> duverivy a data si nezalohuje tak je to pouze jeho problem.Pokud bych ty
> zdroje vyrabel tak sem zticha ale pokud mi velkoobchod neco doda tak ja s
> tim asi nic nenadelam nebo si myslite opak?To je to samy kdyz Vam odejde
> treba za pulroku pamet.Taky to hodite na me jako na prodejce?Jeste ze
nejste

Jiste ze to hodim na Vas. Vy jste mi to prodal tak zodpovidate za to, ze to
bezchybne bude fungovat po dobu zaruky. A pokud to po dobu zaruky zpusobi
nejake skody zavadou, ktera v tom byla, tak jste za ty skody jeste pravne
zodpovedny. Jestli maji vsichni prodejci takovouto filosofii tak si asi
priste
objednam velke toroidni trafo a zdroj si sletuju sam. Pak budu zavisly pouze
na
prirodnich zakonech (jsou 100% spolehlive) a na vlastni peclivosti (tu mohu
ovlivnit) a nikoliv na spolehlivosti "cerne skrinky" od jine osoby -
prodejce.

--
Karel 'Clock' Kulhavy

---