IR ovladani

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 14:27:54 CET 2004

On Thu, 14 Mar 2002, Lubor Kol?? wrote:

> Nazdar vsichni!
> Tuhle jsem se ptal na zesilovac, schema uz mam. Na co by se rad zeptal
> nyni - rad bych relatkem spinal 220V do toho zesilovace, pricemz to relatko
> by bylo ovladane dalkove (pouze zapnout/vypnout) - IR ovladacem napr. od TV.
> Muzete nekdo doporucit nejakou stavebnici, schema, popr. pomoct radou, na co
> si dat majzla?

Dpoporucuji modul SFH506/36, nebo kompatibilni TSOP(78?)36 (nejsem si jist
cislem) popripade SFH5110-36. Pri detekci nosne na dane frekvenci z
toho leze z toho demodulovany signal jako TTL/CMOS.
Napajeni je TTL, v pripade SFH5110 i CMOS, pokud se pamatuju spravne,
tak SFH506 bere v klidu v malo jednotkach mA.
Jinak v tom zadna zaludnost neni - jednoduche.

	Pavel Chromy