polomrtvy aku v aute

pf pfz
Středa Březen 17 14:27:23 CET 2004

>Mimochodem se mi zda ze v mnoha pripadech vychazi hodinova sazba
>obycejneho remeslnika na mnohem vic nez pocitacoveho odbornika.
>Radim

PC, neboli BEDNA je spotrebic, tak jako kazdy jiny. Podobna situace s
odborniky a delani vedy kolem BEDEN byly v dobe pocatku a rozvoje televise,
jeste vzdaleneji to byly doby zacatky rozhlasu u nas. PC se stava pomalu
beznym domacim spotrebicem, ktery by nemel potrebovat k chodu furu
odborniku. Jak HW tak i SW, by mel byt natolik odolny domacim uzivatelum, ze
by odborniky nepotrebovali. Snadna obnova OS a detekce vadneho HW a jeho
laicke vymeny, asi na urovni zasroubovani zarovky. Zde samozrejme nechci
nejak znevazovat skutecne odborniky na HW a SW, ale zminuji se o pozadavich
na PC a na jeho dalsi vyvoj. Vlastneni PC by nemelo vyvolavat u uzivatelu
situace vedouci k tvorbe zaludecnich vredu zpusobenych vidinou 500Kc/hod.
Skutecnych odborniku pres cokoliv jaksi ubyva. To uz vubec nemluvim o
obchodnicich a prodavacich, ze kterych se dnes stavaji jen spediteri a
prodavaci nerozbalenych krabic o jejichz obsahu vedi jen to, co je napsano
na obalu, cili totez co zakaznik.
Zde ponekud znevazovany obycejny remeslnik, je mnohdy vetsi odbornik a
poctivec, nez mnohy pocitacovy supermachr. Ovsem spickovi odbornici na
dopravu osob jsou taxikari.
pf2002
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.