Re: Budoucnost a Off Topic na druhou

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:09 CET 2004

Miluji, kdyz se resi podruzne zalezitosti na misto toho duleziteho
:-))))))

Chapu, ze je jednodussi zakazat palit listi, ac dopad na ziv
prostredi asi nebude tak strasny (vetsina ho stejne nepali a lehce se
to postihuje). Co takhle radeji zakazat a postihovat provoz
neserizenych dieselovych motoru. Kdyz takhle vidim co se vali z
vyfuku nakladaku protoze je studenej ci neserizenej, tak bych snad
radeji dychal to listi.  Nebo postihovat zanechavani psich h***n  na
chodn?ku. Ve svem dusledku to tak? d?ch?me, ac ekologicke, tak
zdavejsi nez listi ne. Jenze o co je to narocnejsi a nepopul?rn?jsi
postihovat nez paleni listi!
	Mohu zodpovedne prohlasit, ze priroda si vzdy poradi. Kdysi davno do
zeme bouchnul meteorit (ci neco jineho), priroda si poradila, jen
vyhynul dinosaurus. Otazkou je, na co spis vyhyne ci zdegeneruje
clovek.

Radek

GPRS> Vzdy pripojen - Vzdy s Oskarem  http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21615%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/products/p_index.htm