Re: Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:08 CET 2004

Objev je to rozhodne obrovskej. Staci si rok pockat a bud to splaskne
ci bude na trhu. Tech par milionku co chybi na vyvoj a uvedeni do
praxe by se lehce schrastily, kor v rusku u armady. Spise je tam
nejake male, nenapsane 'ale'. Tak jako idea supravodice jako
zasobniku energie je perfektni, jen to 'ale' v podobe jak to
ekonomicky chadit a kam to um?stit? Jezdit na vodu, perfektni idea,
jen to ale jak ...

Radek

"Znate indukcni plotynky? V poradne na Bilem Zbozi muzete diskutovat
zkusenosti s jinymi. http://poradna.bilezbozi.cz"