Re: ATX zdroj - návod

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

 Tech par slov jiste v cene vyrobku neni zas tak vysoka polozka. A je
aspon jasne na co se to ma pouzivat, na co to bylo testovane. Kdo
nechce tak to cist nemusi. Ale mozna jde o to, jak se to napise a pro
koho. Pokud mam u DVD mechaniky napsano ze je k prehravani i
hudebnich disku splnujicich CD normu, tak mi to staci. Nekdo bude rad
za informaci ze neumi prehrat disky (vyrobci jim chybne rikaji
cedecka) s ruznyma ochranama, nebot nevi co rika CD norma.

Dne 22.?b?ezen?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Pred rokem dvema si tady nekdo stezoval na navody k pouziti.
> Ze pry tam jsou ptakoviny, jako ze kartol je jen k vareni polevky,
> gramofon k prehravani vinil. desek mikrovlnka neni pro zive tvory a
> podobne.
>
> Presne proto to tam amici a dnes jiz asi vsichni pisou.
> Aby se uchranily tech zalob.
>
> KOTTAS

S tim souhlasim. A protoze zakaznik pri koupi nemuze zjistit kvalitu
a parametry, tak nezbyva nez zaruka a navod k cemu to je a jake to ma
parametry. Slusni vyrobci pribali i schema ci postup k odstraneni
beznych zavad.

Radek

Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz