Re: C pro PIC - jak zacit?

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

Mohu potrvrdit spatnou zkusenost s manualem u HTSOFT. Stahnul jsem si
ho, v rychlosti prelouskal a nepripada mi vhodny pro zacatecnika. A
to jsem jiz neco v ANSI C naprogramoval pod DOSem a neco malo pod
UNIXem.

Radek

Jaro prichazi .... Prazske jaro 2002 zahajuje 12. kvetna. Vstupenky jiz od 100,- Kc v pokladnach Ticketpro, Rudolfina a Prazskeho jara. Vice na http://www.festival.cz