Budoucnost

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:54 CET 2004

Ano, hlasim se k tomu, takto jsem totiz studoval stredni skolu
a v porovna s Full stredoskaly jsem byl opravdu blbec. Matematika, fyzika, jazyky, elektrotechnika
proste vsechno krome praxe.
Pak jsem si z hecu podal prihlasku na DENNI studium a vzali me (na obe skoly).
Prvni dva semestry byli peklo, byl to obrosky rozdil mezi gymplem a vecerni prumyslovkou,
oni tam nemuseli vubec chodit a meli lepsi vysledky, nez ja. Po druhem rocniku
se to usadilo a bylo v pohode.
Mel nekolik znamych na dalkovem studiu VS, co jsme probrali za 1 semestr,
tak oni brali 3!!

> Berete to podle hesla "podle sebe soudim tebe"?
> Takze jste take pasovany blbec za hranice moudrosti? Schvalne jsem to tam
> dole nechal jestli se k tomu prihlasite.
> Moc pekne pausalni zhodnoceni a odsouzeni.

Jak kdy, pri dalkovem studiu je mnohem snazsi prestat, jelikoz clovek
ma praci, neboji se, mnohdy to neni jeho priorita.

> Mam zkusenost z obou typu studia a mnohem vic mych nynejsich spoluzaku na
> dalkovem studiu pristupuje ke studiu zodpovedneji nez zaci na dennim studiu.
> Ucast na prednaskach o tom jasne svedci. A to nekteri dalkari dojizdi pres
> 100km kazdy tyden.

	Slavek