Budoucnost

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:54 CET 2004

Hmm, s tim stejne nic nenadelame, to lze resit jen dohledem statu na kvalitu VS.
Neco malo delaji akreditacni komise, ale o poradnem postihu jsem zatim neslysel.
Krome povine casti ma kazda skola taky tu mene povinou, ale davajici hodne.
Clovek denniho studia hlavne cas si zapsat prednety i zjinych
oboru, nebo jinych VS. To pri dalkovem studiu temer nerealizovatelne, dalsi
pro mne podstatnou veci je pristup k informacim, kdyz jsem resil ve firme
nejaky problem s matematikou, nebo elektrotechnikou, tak jsem si zasel
na konzultaci a ten dotycny byl zpravidla rad, ze se o to nekdo zajima.
Problem byl s kadedrou jazyku, ti se chovali nepristupne.

Proste doporucuji BEZ NA VS na DENNI studium.

	Slavek