Budoucnost

Tomás Kouba kouba
Středa Březen 17 14:26:30 CET 2004

> Ja to vidim asi tak, (studoval jsem za hluboke totality), ze pokud clovek
> neco dela pro vetsi firmy, s titulem budi vetsi duveru. Pri tom ale musi
> umet. Vzdycky jsem se zabyval vyvojem a naslednou vyrobou a pokud na neco

Velmi souhlasim, na vysoke skole jsem si nevazil nekterych lidi a to nejen
spoluzaku. Ale setkal jsem se tam s lidmi, kterych je opravdu proc si vazit.

> o dobre jmeno. Z byvaleho podniku znam nekolik inzenyru, u kterych jsem
> nikdy nevedel, co vlastne vystudovali. Byli na vedoucich funkcich. Jeden z

A takovi lide mi bez titulu i sefovali. Od te doby co ten titul mam mi
nesefuji, mam je pouze jako zakazniky a tam zase funguje heslo: "Byl na me
hnusnej. Cena * 1,5." To cloveka vzdy uklidni.

> Zbyli

Sprti? Ja nevim, vysoka skola neni zadnej rychlokurz, ale dodelat se myslim
da. Jen si clovek musi ujasnit priority.

> ze

Tohle nema cenu komentovat.

NENI to zbytecnych 6 let, pokud je clovek vyuzije. A to jak je vyuzije
zalezi jen na nem samotnem.

> nic

> treba

Ten zapocet asi znam. Dostal jsem vynadano, ze jsem nechal autorouter at si
dela co chce a on ve stare verzi obcas prosel plosakem tam zpet zbytecne. Ja
delal na skole OrCAD jeste jednou jako nepovinny predmet (u nekoho jineho).
Tam jsem plosnak predelaval nekolikrat. Treba kvuli tride presnosti, kde v
prvnim pripade by nevadila ani 150 :-)

Nauci, jake to je ucit se, delat v tymu a podobne. Tohle te nauci i zivot,
ale na vysoke je to vetsinou levnejsi.

Tomas