odpor pre 230V

STRAKA, Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

Kdesi v starom AR bola schema riadenia viacziarovkoveho lustra cez
dvojvodicove vedenie. Ale bohvie, ci to niekto robi komercne.

Stale este ostava ta moznost fazoveho riadenia ... a ked mate dost miesta na
50W odpor, mozno by sa voslo (teraz vystrel naslepo) aj autotrafo. Len
netusim, ci sa robia  na 300W.

A vobec, tyristorovy stmievac stoji sice viac ako jedna dioda, ale daleko
menej ako 50W odpor.
Mt