ATX zdroj

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:26:28 CET 2004

To mi pripomina ten spor nekde v americe, kdy jedna zenska strcila kocku do mikrovlnky (ta samozrejme chcipla) a pak se soudila ze to v manualu nikde nebylo napsane, ze se v ni nesmej susit kocky a dokonce vyhrala. U nas by to dopadlo urcite jinak. Kazdej se u nas radsi smiri s tim co dostane, nez aby se sel soudit a tak se k nam sine zmetek za zmetkem ze zahranici, kde by s temito kramy dlouho nikdo neuspel, hlavne kdyz se to kupuje.

M.S.

-----Original Message-----
From: Karel Kulhavy [mailto:clock@atrey.karlin.mff.cuni.cz]
Sent: Thursday, March 21, 2002 3:00 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

> Zdravim.
>
> Takze ja Vam to vysvetlim.
>
> Vetsina lidi je schopna pouze 8h denne neco nenarocneho delat
> a chce za to mit vsechno, protoze si mysli, ze poctive pracuji,
> coz je z jejich pohledu jiste pravda, ale nechapou, ze to chce
> jaksi "trochu vice". Aby bylo mozno tyto lidi uspokojit, je treba
> proste nasekat zbozi jak jen to jde, aby se to nejak veslo a ze
> se odsuzovani "pani inzenyri" krouti, kdyz delaji takova svinstva

Tak by byla aspon slusnost k tomu zdroji pri prodeji napsat "Pozor
je to svinstvo, s pravdepodobnosti 20% to bouchne a znici Vam to disky".
To bych pak bud koupil s tim vedomim nebo si sletuju sam zdroj
podomacku kdyz se mi to nelibi nebo si to nejak ohackuju abych ten
broken-by-design terminally-braindead crock of shit workaroundnul.

Jenze takhle zdroj nesplnuje specifikace - ma dodavat pri zapnuti 12V, coz v
pripade, ze doda 30V, hrube nesplnuje, a tak je to spatne.  Pokud nastanou
nasledky, odpovednosti si odnese vyrobce (Patrik Augustin mel pravdu - koukal
jsem se na to, vypada to, ze to ponese vyrobce)

Kdyby se do specifikaci napsalo, ze zdroj s urcitou pravdepodobnosti vybouchne,
bylo by to v poradku.