Sum MOSFET vs. JFET

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:17 CET 2004

Ja bych take rad sehnal datasheet. Vsichni vyrobci, ktere nasel icmaster,
mlci. Hledal jsem to cely vecer a marne. Rad bych to porovnal s tema
nizkosumovyma fetama, pokud v datasheetu bude sum pro nizke frekvence. U
BF245 jsem nasel jen od 1 MHz vys a BF556 (SMD, snad = BF256) se vst.
kapacitou 2 pF ma 12nV/Hz**-1. Tedy nic moc.
Andel

> Nevite, kde se sezene datasheet? Ja jsem sehnal jen srovnavaci tabulku od
> Fairchildu, kde nemaji strmost.
>
> --
> Karel 'Clock' Kulhavy

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001