C kompilator pro '51

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Ja pouzivam uz hodne stareho Keila. Obcas se stane, ze spatne vyhodnoti
nejaky if tak, ze prislusny prikaz vynecha. Staci aby program byl o bajt
delsi nebo kratsi, nekdy staci prohodit blizko toho mista radky, u kterych
nezalezi na poradi.
Ze zacatku se mi taky nekdy stalo ze misto
if(a==5)
jsem napsal
if(a=5)
a pochopitelne nic to nedelalo. Jenze to ani nehlasilo chybu. Berou to
novejsi prekladace jako chybu?
Andel

>     Zdravim,
> mohl byste prosim strucne popsat ty chyby, o kterych vite,
> popripade napsat www, kde jsou popsany?
>
> Vcera jsem zkousel ser prenos s 51 pomoci SDCC nejak
> to nechodilo, az jsem si zacal myslet, ze je neco s tim
> prekladacem spatne.
>
> No a po dvou hodinach, kdy 51 nereagovala na jakykoliv
> program jsem prisel na to, ze jsem k ni proste zapomnel
> pripojit GND. Trapne, ze? Ale i to se stane :-)
>
> No a pak uz to chodilo, nicmene chtel bych znat ty chyby
> jednotlivych kompilatoru.
>

> S pozdravem

> [...]

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001