jak funguje pripojeni na internet

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Pokud vim, tak telefon ma vzorkovaci frekvenci 8 KHz a 8 bit?, takze
skutecne 64kbps. Jenze to by ten modem musel byt urovnove napasovany na tu
linku tak, aby tech 256 urovni rozlisil. To skutecne dokaze? Myslel jsem si,
ze kdyz bezpecne rozlisi 8 urovni, tak je to hodne a proto mi ta prenosova
rychlost nevychazela.?
Takze provider nema sve zarizeni na ustredne na kterou se pripojuju a jde to
k nemu digitalni cestou jako obycejny telefon?
Andel

--
Karel 'Clock' Kulhavy

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001