Ktery mobil ma HW modem?

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:37:53 CET 2004

Jenze datovy prenos neni totez jako HW modem. Napriklad Nokia
5110 umoznuje pripojeni na internet, ale je k tomu potreba Data
Suite. Ten vytvori virtualni COM port a tomu se myslim rika
softmodem.
Naproti tomu Nokia 6210 uz HW modem ma. Tu potom staci pres
prevodnik urovni RS232/TTL (resp. 3V TTL logika) pripojit na COM
port a uz se s nim da komunikovat jako s jakymkoliv externim
modemem.

P.

Chu?ov? inspirace na http://recepty-maggi.centrum.cz