16F827

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:53 CET 2004

Sice mi zrovna tohle oznaceni nic nerika, ale zkuste
mrknout na:

http://www.bezstarosti.cz/elec/miniprog/miniprog.htm

http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog/picprog.htm

a pouzijte k tomu hardwaru soft IC-PROG a podivejte se,
zda podporuje typy ktere potrebujete.

Hlavne se podivejte jeste jednou na oznaceni toho PIC,
to cislo neznam a ani jsem jej nanasel, ale take
nemusim znat vsechno.

Jinak proc ten programator porad propaguju ? Snazim
se (mimo udelani si trochu reklamy) Vas uchranit
zklamani nad spatne fungujicimi typy programatoru
a navic Vam mohu prakticky On-line kdykoli pomoct
alespon radou. Navic tento typ HW mi jeste nikdy nic
neznicil a vzdy naprogramoval bez problemu. Je to
reseni mnohokrate odzkousene a plne funkcni,
tedy spolu s IC-PROG a navic velice lacine.

Vetsi reklamu uz jsem tomu asi udelat nemohl, tak
se fakt omlouvam, ale nic za to nemam a co pisu
je dokonce na rozdil od nekterych jinych reklam pravda :).

--
Jiri Bezstarosti