off topic Re: BRNO versus OSTRAVA

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:37:44 CET 2004

Ale to bych vubec nevidel takl zle ! Stale jsem obklopen mladymi lidmi,
externimy spolupracovniky (vetsinou VS), i brigadniky (vetsinou SS) a nemaji
nejake uzke zajmy. Taky jsem paril strilecky a nechapal, jak se muze nekdo
bavit ctenim, kdyz muze mit Sinclaira. Nekdy docela koukam, co treba ctou za
zajimave knizky, co poslouchaji. Co se tyce moralky, tak tam uz bych vubec
strach nemel.

S pozdravem
Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com

----- Original Message -----
From: "Milan Kostomlatsky" <MilanK@cue.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, June 27, 2002 9:21 AM
Subject: RE: off topic Re: BRNO versus OSTRAVA

> S mnoha nazory nemohu nesouhlasit. Ale fakt je jeden, Dnesnim deckam (mam
17,5 leteho kluka) chybi "prirozena inteligence". Neposuzuji to jen podle
sveho juniora, ale i podle zhruba stejne starych decek znamych. Malokdo cte,
vse je prece na videu. Nez napsat referat a poshanet k nemu materialy, je
jednodussi si neco obdobneho najit na netu. Prirozeny, vseobecny rozhled je
na zoufale nizke urovni. Jeden priklad za vsechny - mlady parecek stoji pred
videopujcovnou a duma co pekneho si pujcit, ochotna obsluha predhodi Hamleta
se slovy: "Perfektni akcni film". A parecek se zepta a co ze to ten Hamlet

> Nehledal bych jen chybu v ucitelich, mnoho ma na svedomi rodina, kamaradi,
ulice, proste spolecnost. O moralnich zasadach (sakra to je ale soc. vyraz)
se da mnohdy pochybovat.