Elektromagnet

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:46 CET 2004

Ten magnet musi byt v zeleznem ramecku, aby se uzavrel magneticky
obvod. Zkuste to dat treba do kusu zelezne vodovodni trubky, kterou z
kazde strany zaspuntujete velkou podlozkou, idealni by bylo, kdyby se
tam dala akorat nalisovat. V te podlozce by zase mela byt takova dira,
aby jadro akorat proslo bez drhnuti. Jadro bude stejne dlouhe jako ta
trubka, pracovni bod urcite zkusmo.

Ales Prochaska