Elektromagnet

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:46 CET 2004

Hello Jiri,

sobota, 15. ?ervna 2002, you wrote:

Ono je potreba tam udelat citac. Ja jsem to mel udelane tak, ze v
jedne ruce byl fototranzistor  s tlacitkem. Ten se pritiskl na
zarovku, magnet na tlacitko, a stiskl se spinac. Zacalo to citat, a
stisklo az po 5tem rozsviceni. Zjistila jsem ale, ze i kdyz to
stisklo tlacitko kdy ZJEVNE svitila zarovka to vyhodnotilo stisk jako
neplatny :-( To zarizeni si totiz dela co chce, a nijak se to neda
dokazat.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic