integrované obvody Prolific

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:42 CET 2004

> Verim, ze je to rychlejsi nez chlorid a mozna i cistejsi. Ale rozpoustet
> 10 minut a potom leptat, vyjde casove nastejno jako hned leptat v
> chloridu.To se mi to mluvi, kdyz mam 20l chloridu ve sklepe :)) .
> Andel

Tak tady se musim peroxodisiranu sodneho zastat, Jirky Bezstarosti ovsem ne,
protoze to nepresne napsal :)))))), rozpousti se VELMI rychle a dobre,
stejne jako chlorid zelezity. Navic si ho muzete pripravit koncentrovany
zasobni roztok a potom davkovat ten.
Mozna muj prispevek byl prilis negativisticky :)
Hezky vecer, Simon Cihelnik

ale chapu, neni nad to, mit ve sklepe zasoby (trezor, zlato, sperky ...)
:))