DEFINITIVNI: Leptani PCB po x-te

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:42 CET 2004

Pripadne odpovedi mi prosim posilejte na soukromy mail, at nejsem pokaran
... dekuji
Mam drobny dotaz: U win2k mam-li pod klientem MS NetWare sdilenou jednu
slozku jako sitovou jednotku pod NTFS a zajistim-li si na tento stroj
pristup z venci (mimo fakultu) pres IP, co vsechno mi muze event. hacker
zpusobit ? - jinak receno me zajima, zda krome mazani dat (treba ???) na
teto sitove jednotce se muze nejak dostat pres nejake diry v zabezpeceni i k
jinym nesdilenym slozkam a nebo zda muze na teto jednotce obecne spoustet
nejake aplikace, ktere mohou system cely narusit ???
A potom takova specialitka: kdybych si tam dal firewall budu muset vzhledem
k pristupu z domova mit pro IP pres mistniho providera trochu rozsirenou IP
(s koncovym vicecislim) a mohl by se mi tam nekdo preci jen dostat (lokalni
hacker z Teplic nebo od nas z Krupky :))) ) - je nejaka moznost, jak u
firewalu detekovat mimo IP treba tel. c. telefonu, ktery vytacel pripojeni
???? - nejakou utilkou ?
Diky za event. vysvetleni, Simon Cihelnik
si.ci@seznam.cz