antihluk do auta

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:37 CET 2004

co takle pou??t folii RAYFILM??? je to spolehliv?, ?ist? a p?esn?. cena A4
je 11K?. www.rayfilm.cz

----- Original Message -----
From: "Landa Martin" <Martin.Landa@pvt.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, June 03, 2002 12:36 PM
Subject: RE: Panel

> Nedalo mi to, a byl jsem se podivat do kopirky na cenik a ceny jsou zhruba
takove:
> A4 tenka folie 20Kc
> A4 tlustsi folie 25Kc
> A4 tenka folie + jedna strana samolepici 40Kc, tady je otazka jestli se
vyplati utracet za tuto folii, nebo to radeji prilepit pomoci te oboustarnne
pasky.

> ceny za A5 jsou pry asi polovicni
>
> Pokud jde o rozlepovani okraju, tak muzete panel pred zalaminovanim po
krajich oriznout treba o 1mm mensi nez potrebujete a po zalaminovani zase
tento okraj ponechate a to bude stacit aby se vam to casem pri mechanickem
namahani nezaclo loupat na vrstvy. Ale ta folie je dost tvrda (ne jako
pruhledna izolepa), a tak neverim, ze se to bude tak snadno loupat.