Chyba Programatoru?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:55 CET 2004

| Odes?latel: Roman Roman <manakrr@seznam.cz>
| postavil jsem si programator PICPRO ale nefunguje mi programovani
| zkousel jsem originalni program PICPRO2 pak IC Prog a jeste jeden
| programator a nic. Pritom kodnoty napeti na patici jsou spravne a lze
| je ovladat pomoci zapisu na port to jsem skousel. Nemel nekdo
| podobny problem nebo nevite v cem je chyba?

Pokud je to na paraleln? port, tak jsem m?l takov? zaj?mav? probl?m s
plottrem (xy4150) - po jeho p?ipojen? jsem ho odpr?skl. Na?el jsem vadn?
IO, vym?nil, p?ipojil - a prost? to p?ipojen? k PC nefungovalo (ale u? se
nic neodpr?sklo). Zm???m nap?t? na LPT a sv?te div se - m?sto NULY tam byly
+2..-2V, jedni?ka jako 4,5..+6,5V. Tak jsem vzal TTL 7407 nebo 7408 (u? si
nepamatuji p?esn?, ale jsou si v podstat? funkc? podobn? a? na to ?e jeden
z nich je AND a jeden je budi?) a ud?lal odd?lovac? stupe?. Plotter te?
jede k naprost? spokojenosti.

Zdrav? JL.