ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:53 CET 2004

Ja zase pokud jsem kdy videl "ATX zdroj do serveru", tak ten vubec
nenabehl, dokud nedostal povel pres I2C. Jeste jsem nevidel ty obycejne
desktopove zdroje v serveru. Asi pod pojmem "server" si predstavime kazdy
neco jineho.

"ATX zdroj do serveru" se sice startuje taky tak, ze se jeden fous uzemni,
ale zdroj se jako takovy zapne az ve chvili, kdy mu to dovoli I2C, ktera je
napajena (vcetne doprovodne logiky) ze samostatneho maleho zdroje. tato
logika vybira, ktery zdroj ma nastartovat, protoze kdyz jich tam je vic
(jakoze si neumim predstavit server s jedinym zdrojem) tak nemuzou jet
vsechny najednou (muzou, ale...).

Jednou kolega potreboval rozjet zdroje s jinou (sice serverovou, ale smejd)
deskou, ktera je ridit neumela a mel s tim docela velike trapeni.

Taxe ma mne nezlobte, ale chtel jsem vam pomoct, protoze to neni na prvni
pohled videt, ze ma i2c.

Zdravi JL.

----------
Odes?latel: mjfox@centrum.cz

Ten zdroj doted bezel v severu a pres noc vypadl. Neni tam nic
spalenyho a o I2C sbernici jsem NIKDY neslysel v souvislosti s
ATX zdrojem. Je tam jednoduche zapinani - jeden signal se uzemni,
tim se zdroj nahodi a pocitac si ten signal podrzi uzemneny dokud
mu nekdo (Windows, apod.) neda povel k vypnuti, cimz pocitac ten
signal "pusti". Ve zdroji neni zadna vyssi inteligence.

Pokud nemate co rict k tematu (nic o nem nevite), tak nic
nerikejte, dekuji.

P.K.