Neznamy IO

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:30:48 CET 2004

Ahoj,

Wednesday, June 5, 2002, 11:54:20 AM, Libor Kavan pise:

LK> Diky za nabidku,no uvidime.Mozna by ale nebylo od veci se naucit AVR...
LK> BTW:Kolega vcera trochu analyzoval ty data a jsou to vzdy pulzy porad stejne
LK> delky,opakuji se porad se stejnym kmitoctem(asi jako startbity) a v mezerach
LK> mezi nimi bud je nebo neni dalsi pulz,opet stejne dlouhy...

Ja ked potrebujem rychlo zbuchat nejaku primitivnu aplikaciu pre 51 alebo AVR,
vobec sa nehanbim pouzit Bascom z http://www.mcselec.com/ Ako obcasny
programator, nemam assembler celkom v krvi a to co by som v nom pisal
dva dni, mam v Basicu za dve hodiny. Ma aj pomerne slusny debugger,
nema problem ani s presnym casovanim.

--
Jindro