RE: Problém se servem ST-1

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:29:34 CET 2004

Muzete si koupit kompletni servozesilovac ze serva hitec (cca do 200Kc) od RC servisu v Praze, adresu najdete v kazdem cisle RC Modely ci RC Revue, ale dejte si pozor na koncove tranzistory (mozna by to chtelo silnejsi jd- li to vymenit), protoze motorek v servu hitec ma mensi odber. Nebo v modrem AR asi z roku 98? ktere bylo cele venovano RC technice je i nekolik schematek na servozesilovace (krabicka serva je dost velka tak by se to tam mohlo vejit).

ML