PIC18Fxxx

=?X-UNKNOWN?Q?Luk=E1=B9_Grepl?= L.Grepl
Středa Březen 17 14:29:13 CET 2004

Presne tak, programovaci algoritmy jsou dostupne na webu microchipu -
dival jsem se na ne a nevidel bych problem udelat jednoduchy programator
pro PIC18Fxx2/xx8 .. jenze ted mam zkouskovy, takze to asi nebude hned tak
:-(.

Jeste si odpovim na svuj dotaz ohledne bootloaderu ;-) - na
www.workingtex.com/htpic je noticka, ze by meli vydet bootloader pro
18F do konce cervna .. tak jsem zvedav.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT