PIC18Fxxx

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:29:12 CET 2004

> Samozrejme, ale nebudete potrebovat 12V napajeni pri programovani, coz
muze byt nekdy uzitecne. 16F877 fungovaly stejne, tam se pri aktivaci LVP
musel obetovat RB3.

> J. Hanzal

Asi jsem se vyjadril ponekud nepresne, ten rozdil vidim v tomhle:

- 16F62x: Bring MCLR to VDD and then RB4 to VDD to enter Programming mode.
(A neni tam zminka o tom, jak dlouho ma byt MCLR na VDD -> neni potreba ho
ovladat, muze byt na VDD trvale)

- 16F87x: Bring RB3 to VDD and then MCLR to VDD to enter programming mode.
(neni mi z toho uplne jasne, jestli tam musi byt nabezna hrana na MCLR ci
ne, protoze v praxi mam vyzkouseno ze to funguje stejne jak u te 62x - tj.
MCLR muze byt trvale na VDD a LVP programovani funguje)

- 18Fxx2/xx8: ...placing a logic high on PGM, and then raising MCLR/VPP to
VIH.
(a hlavne je tam dale je tam uvedeno ze mezi tim musi byt _nejmene_ 2us)

Takze na rozdil od 16F je u tech 18F dost explicitne napsano, ze az po
nabezne hrane na RB5/PGM musi byt nabezna hrana na MCLR, cehoz dusledek je,
ze pro LVP ICSP musim privest 6 dratu misto 5 a hlavne v aplikaci
prizpusobit zapojeni MCLR (nemuze byt natvrdo na VDD).

Ovsem mozne je, ze to treba bude fungovat i jinak nez je v tom datasheetu
napsano (nebylo by to poprve ani naposled..).

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT