Odpovii: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Kdyz se podivate na architekturu AVR tak zjistite ze ma rovnez k dispozici
>16bit stack pointer a index registry.

Ano s timhle souhlasim, tady jsem se sekl.  Priznam se, ze AVR jsem do vyctu v zavorce zahrnul naprosto bezmyslenkovite.

>Coz takhle nez se trapit s kompilatorem pro PIC proste sahnout po jine
>architekture ;-)

No, ja se s PICema, ani s kompilatorem pro ne trapit nebudu. Nemam je proste nejak rad. Z me strany to byla jen obecna pripominka k implementaci C.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz