DSP pro projekt WEB51

MK info
Středa Březen 17 14:28:20 CET 2004

> Tak jste Mne pekne sepsuli :-)
>
> Ne vazne, rozhodne se da pripojit sitovka, je to reseni, ale jsou k tomu
potreba zkusenosti. Rozhodne nemuzete cekat, ze ten RTL chip bude
nakonfigurovanej presne v tom rezimu,
> jako to pouziva Web51 SW aby to fungovalo na prvni zapojeni. Mne by trvalo
jeden az dva dny, nez bych to rozchodil, musel bych precist celej doc k RTL
atd...

> Jasne, vy dva jste si s tim nekdy hrali, ale ruku na srdce, kolik casu
jste s tim stravili... Peknych par hodin  to asi bylo...

> Nevim kolik casu s tim stravi pan Krul, protoze tu nevidim zadne jeho
s dnesnimi znalostmi, kdy o
> tom mam alespon nejaky pojem a obcas jsem neco zaslehnul trvalo cca 2 dny,
nez by mi to odpovedelo na ping, pokud bych si to bastlil sam a priblizne
vedel kde hledat...

> Ja osobne pri porovnani 2-3 dny prace a matros za cca 1.000 na jedne
strane a cca 3.000 Kc a neco funkcniho z fleku do ruky prilis nepremyslim...

> Ale vy treba jo... Tak zkuste pochopit, ze pro spoustu lidi je dulezitejsi
vyresit zadani a pak jit k vode, nez pazourkem vyrabet sekeru a pilu, abych
mohl postavit srub, ja si
> ji radeji koupim..  Jasne ze pil a seker je spousta, nektere levnejsi,
nektere drazsi.. Tak pochopit mne, ze mi pripada hloupost ze ze ozvu, ze mam
horovou sekeru, kdyz se tu
> nekdo pta na to, jak si ji ma udelat...  Teda samozrtejme pokud je cilem
srub a ne vytvareni pil a seker.... :-)

> Hergot ja jsem jen napsal, ze ted nove budeme prodavat  i samotny KIT (Par
lidi, kteri ctou i tuhle konferenci se mne na to uz ptalo) diky cemuz stoji
polovinu, tak co jste se
> do mne tak pustili... Ja vam dam se Zemana ... :-)

Tak dobre, Zemana beru zpet, proste jenom zemanek :-))

Ale vazne, Honzo nic proti Tobe, ani Tvym snaham. Jde jen o to, ze na vse
nahlizis z nespravne perspektivy.

=========== STAVEBNI NAVOD ============
To si takhle vezmu ISA kartu s Realtekem, vlozim do pocitace (preferuji DOS)
a firemnima utilitama (ktere dostanu, nebo sezenu ke karte) si ji
zkonfiguruju - rekneme  I/O 0x0200 (to abych nemusel delat slozity dekoder),
IRQ 7, NO DMA, vse pekne ulozim do EEPROM na karte a jsem vysmaty.

Vemu x51 (PIC, AVR, kulickove pocitadlo) pripojim k ni konektor ISA a
propojim D0..D7, A0..A7, WR, RD a jednoduchou glulogikou vydekoduji zbytek
Jo abych nezapomnel, na ISA pripojim AEN a spravne zvolim sirku datove
sbernoce na 8b. Pokud pouzivam IRQ tak nezapomenu vlozit jeden invertor.
=========== KONEC STAVEBNIHO NAVODU ============

A voala, ejhle ono to beha. Suma sumarum = prace na hodinu + cena ISA karty
s Realtekem cca 100,-

V jednoduchosti a improvizaci je sila a krasa. Neni treba hledat slozitosti
tam, kde nejsou. Na hrani tahle sestava uplne staci.
A prave o hrani zde slo, ne o staveni hradu a shaneni tezke techniky ale o
HRANI. Hrani, ktere spouste lidem dopomohlo k znalostem a dovednostem. Ono
je preci tak snadne si neco koupit a pak si hrat dle navodu. Ale ten
pozitek, ze neco co jsem stvoril vlastnima rukama slouzi k tomu hrani stejne
dobre je nepopsatelny.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz