BRNO versus OSTRAVA

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 14:28:19 CET 2004

> Jedna se o CVUT Praha....
> Ty stresy u prijimacek beru, ale cim zduvodnit ty 4
> roky predtim s vysledky 33444?
> Pak uz zbyvaji opravdu jen ty prachy. To je o CVUT tak maly zajem?
> Na VUT Brno nebyli prijati daleko lepsi studenti i s vyznamenanim
> a napr. se 40 body z 50 moznych u prijimacek.
> Kam to skolstvi smeruje....
> AZE

No ona je take otazka kolik z techto studentu tam prezije dele nez
jeden rok (neprojdou obrovskym sitem Matematika + Fyzika). Podle meho
to skola takto dela proto, aby dostala vic penez.

Ja to vidim okolo sebe. Ted jsem ve ctvrtaku (respektive se mi ho
podarilo uspesne dokoncit), ze stredni se nas tam hlasilo asi 15 (z
nasi tridy), vzali cca 10 a ted jsme ve spravnem rocniku asi tak 3 az
4.

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz
                                   http://milosh.zde.cz