ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:28:19 CET 2004

Zdravim vsechny, nemate nekdo zkusenosti s opravami zdroju ze
serveru? Je to 300W zdroj od firmy Astec, nefunguje na nem vubec
nic, tzn. ani 5VSB - jako zdroj tohohle staleho napeti je tam
TOP201 pulsni zdroj, ale nevim, jak ten ma fungovat, protoze
spaleny neni. Jenom zrejme nefunguje... Zdroj se mi nepodarilo
vubec rozbehnout. Ani kdyz jsem externe pripojil tech 5VSB ani
kdyz jsem externe napajel AS3843 (obdoba UC3843). Zadna soucastka
neni spalena (neni zkrat na jejich nozickach i hlavni pojistka je
dobra).
Je tam jeste jedna zajimava vec - automaticky zdvojovac napeti
(podle toho jestli je pripojenych 120 nebo 230 V se zapne tak,
aby usmernene vyfitrovane napeti bylo cca300V), jenze tenhle
zdvojovac pracuje jen s jednim velkym kondenzatorem 330uF/450V.
Nevite nekdo jak to v principu funguje? (To ale neni potreba
opravovat, to funguje - ale zase jen kdyz extra pripojim napajeni
12 V pro vyhodnocovaci obvod zdvojovace).

Diky. P.K.

Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.WebFast.cz - prost? najde ...